• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Råd för ansöka större lån ?

O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Hej,
Skulle vilja ha ett lån på runt 80 000:- kr .
Min profil är följande:
Lön års lön 384 000kr Underskott : 46000kr Blancolån : 374.029 6st UC senaste året:kredit betyg mindre bra, ej skuldsaldo hos KF.
1) 79.150 kr

2) 100.525 kr

3) 108.009 kr

4) 26.345 kr

5) 5.000 kr kreditkort

6) 10.000 kr /avslutat ej registrerat hos uc.

7) 14.214 kr kredit kort

8 ) 30.482 kr kredit kort

9) Sms lån ca 20 000 kr syns ej på UC

Vill lösa 9+8+5+4+sms lån = 81 000kr , hur stor chans har jag att få lån hos er ?
Skulle det kunna funka hos nån av följande Bigbank, Norweigan eller Marginalen.
Tar emot alla tips behöver akut lösa sms lånen då alla ligger hos inkasso och jag har verkligen ingen lust att låna ännu mer dåliga krediter just nu. Jag samlar gärna ihop allting sen ligger lågt nåt år. Tacksam för all tips och råd.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

troja

Viktig medlem
Poäng: 7
Blev medlem
6 September 2012
Meddelanden
71
Mottagna reaktioner
0
Poäng
7
Jag hade testat hos norwigan bank med dom förutsättningarna .Bigbank kan vara svåra då du har så många smslån. på norwegian får du dessutom svar hur mycket du kan låna med engång ,får du inget lån där blir det svårt nån annanstans också ,fördelen är att du inte har så många uc förfrågningar.
 
Senast ändrad:
O

Oregistrerade

Gäst
Poäng: 0
Lendo skulle jag pröva.
Mångs dom fått lån där.1 uc flera banker.men kan förbereda dig på att du ev behöver medsökande.men testa
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp